On ollut ajellun blogi hiukan hiljainen. Käytiin tuossa mökillä ja inspiraatio jäi kait jonnekin sinne matkalle. Nämäkin ovat vanhoja tuotoksia. Vauvakuumetta pukkaa päälle ja huomenna kotiin saapuu uusi asukas! :) Jehkottaren CardChallenge on tulossa! Mutta tässä ensin näitä valmiiksi tehtyjä.
Kommentit
Ladataan...
Kävijälaskuri... kävijälaskuri
Odotettavissa
Huopahattu - jonkinlainen ikuisuusprojekti, joka odottelee tuolla valmistumista laatikossa Huopasammakko - odottaa jaksamista, kyllä tämäkin tulee vielä Verhopidikkeet - odottavat maalaamista Äitin kello - pitäisi maalata Antin taulu - ..se on vieläkin vain vihreä... mutta eri sävyä kuin viimeksi.. Laukku - odottaa kahvoja Noro langasta jotain
Kommentit