Täällä vietetään synttäripäivää hiukan ristiriitaisissa mietteissä.

Olen iloinen, koska on syntymäpäiväni. Saan tänään luvallisesti olla hiukan itsekäs ja nautiskella. Sillä linjalla mennäänkin. Jätin työpäivän väliin! Ja illalla haluaisin käydä jossain ulkona vähän tuulettumassa. Odotan tässä ystävääni joka lupaili tarjota syntymäpäivälounaan.

Lahjaksi tilaamani Cuttlebug ei ole ihan vielä kotiin rantautunut, mutta jaksan odottaa. :) Eihän minulla oikeastaan ole vielä kamalasti kohokuviointitaskuja tai stanssejakaan.

Kävin eilen itse shoppailemassa itselleni lahjoja. Sain äidiltäni lahjaksi uudet kengät, jotka kävin valitsemassa. Löysin ihanat punaiset hiukan maihareiden tyyppiset puolipitkävartiset Vagabondit.

Tällä viikolla on myös Uffilla alennukset, joten 6 euron päiviltä nappasin kaksi upeaa takkia. Kun olen kerta mukana Garderobi kierrättäen-haasteessa, niin nämä kävivät minulle kuin nenä päähän. Toinen oli ihana myrkynvihreä villakangastakki ja toinen kelsiturkin tyyppinen talveksi lämmin. Siinä vihreässä oli aivan liian lyhyet hihat, mahtoikohan olla lasten takki, mutta se oli niin ihana että oli pakko ottaa mukaan. Kävin hakemassa Eurokankaasta mustaa villakangasta, mutta ainut sopiva oli Armanin. Nyt Uffin takkiini tulee Armanin hihansuut :D Laitan siitä kuvaa sitten kun saan sen valmiiksi.

Ristiriitaiset tunnelmistani tekee se seikka, etten voi pitää näitä koiria. Olen alkanut saamaan pahoja astmaan viittaavia oireita ja ne ylittävät nyt sietokykyni. Harmittaa kovasti, mutta täytynee tässä alkaa ajattelemaan järkevästi asioita....